tisdag, maj 26, 2009

Fin besök

Idag har väldens bästa bror med familj varit hos mamma och pappa. Vi slängde oss i bilen direkt när vi fick reda på att de var på plats.
Det lilla underverket som ska heta Ella, har växt jätte mycket. Så tråkigt tråkigt att de bor så långt bort. Det händer ju faktiskt mycket mellan gångerna man träffas. Man får väll hoppas att Ellas kusin har kommit nästa gång vi ses. Peter har nu fått instruktioner om att trycka med båda händerna nedanför axlarna så sätts allt igång. Men fegisen vill inte försöka eller så är han kanske rädd att han ska förlora. Hade lite värkar idag på morgonen och hoppades på att det skulle bli något men icke sa nicke, har varit jätte lugnt under dagen. Det kan ju va så att jag känner efter och hoppas alldeles för mycket.



Editering av Peter:

Jag var tvungen att lägga in en bild... nej, hon har inga "cravings" alls min blivande... inga överhuvudtaget :)



Men ack så gott :)

5 kommentarer:

Farmor sa...

Sån liten goding, det passar dig bra tycker jag, alltså att ha en bebe i famnen.
Kom igen nu, tryck under axlarna eller var som helst bara det sätter igång.
Kram

Sue sa...

Hi hi hi sicken liten sötstrumpa!!!!
Snart har ni en egen ju!!!!

Nu ska jag vara lite fräck....JAG VET något som får igång det hela....har funkat på mig och det är ju värt att prova...ni ska älska!!!! Kort och gott! Vet många som det funkat på....

Får ni lite mys på köpet oxå....så...nu har jag varit fräck!!!

Puss på er båda!

Anna sa...

Vad fin Ella ar! Och det passar dig sa bra med en bebbe i famnen! Langtar att fa se mamma Elisabeth och pappa Peter snart!

Kram kram

Lizette sa...

Hmm..är det så att det finns en liten "fegis" i huset hemma =P
Åker till sjukan om 1 timme ungefär, hoppas jag kommer hem i em någongång...
Kramar

carin sa...

Oj vad liten hon är!

Må väl och ät mycket glass!