fredag, maj 29, 2009

Lite nytt

Jag har ju förstått att när man blir föräldrar så tänker man givetvis inte på sig själv i första hand så man får väll passa på innan den lilla bebisen kommer (när nu det blir). Fick erbjudande på Ellos 70% och det kan man ju inte tacka nej till, så det blev lite till oss båda.
(Jag vet, jag är lite förtjust i randigt.)


Förövrigt händer här inte så mycket, vi väntar mest ihop om att det ska komma lite värkar. Tänk att man kan vänta på smärta, kanske inte är smärtan man väntar på egentligen utan underverket som kommer efter smärtan. Vi fördriver tiden så gott det går, igår skämdes Peter över sin stora sambo som gick i diket på halmstadvägen och plockade lupiner. Ni kan ju gissa om folk glodde som körde förbi. En stor gravid kvinna i diket med handen full med blommor och en något obekväm man med två hundar små stampande uppe på cyckelvägen. Fina blev dom i alla fall och nu klagar han inte när de pryder vårt hem.

6 kommentarer:

Johanna sa...

Tjusigt! Alltihop. :D

Malena sa...

Härligt med shopping! Hoppas det passade och att ni är nöjda. Hoppas också att det blir en bebis i helgen!!!

Kram på er!

Mamma Annika sa...

Ser ju fint ut , och blommorna , så fina .Imorrn kommer ju tösabiten som ska åka med mormor på hundutställning !

Anna sa...

Kul med shopping!

Nu ett litet meddelande till bebisen. Jag vet att det ar varmt och skont och behagligt inne dar i magen men din mamma, pappa och slakt och vanner ar valdigt ivriga att fa traffa dig! Sa snalla bebis, kan du inte komma ut i helgen?

Kram kram

Sue sa...

Klart att du ska unna dig kläder för sjutton.....vad ska man göra i all väntan......

Att föda barn är så häftigt Bettan. Jag hade 2 jättefina förlossningar med en make som var coolugn......
Jag är säker på att ni får en lika fin stund ni med....

Glöm inte att filma!!!!!!!!! Jag tittar ofta på mina förlossningar och gråter en skvätt.....

Puss på er och det var ju faaaaaaaaan med att jag förlorade vadet!!!! hihihihi

Jenny sa...

Hoppas eran lilla bebis kommer snart!!
Stort Lycka Till!