torsdag, maj 14, 2009

Vecka 37

Vecka 37.... vecka... 37! Kan ni fatta... :)

I vecka 37 är medelkroppslängden 49 cm från hjässa till häl och barnets medelvikt är 3000 gr. Huvudets omkrets är 34 cm.

För er som inte vet, så säger min bättre hälft att "3kg i magen som rör sig - känns!" Jag förstår inte vad hon menar.



Nu är det VERKLIGEN, dags snart :) Får se om någon kommer pricka helt rätt i sin gissning, fortsätt gärna gissa alla!

Lite nytt, fixat och donat för att dels, förändra lite, blev snyggare också tycker vi, loggan känns mer som oss, bilderna på oss vid sidan om har blivit en - och till ett bildspel istället. Angående bildspelet får ni gärna (eller helst till och med) berätta HUR den funkar för er? för jag är lite osäker på om det verkligen stämmer rent kodmässigt.
Sen är Gästboken borttagen, det är lika enkelt som innan bara att man trycker på ett annat ställe :)
Nedanför varje blogginlägg. Hoppas ni förstår och att ni fortfarande hittar runt här.

Lägg gärna en kommentar och säg vad ni tycker!

13 kommentarer:

Mamma Annika sa...

Så fint det blir !

Malena sa...

Headern (eller vad det heter) är SUPERSNYGG! Vilka härliga bilder på er tillsammans! Högsta betyg!

Bildspelet fungerar finemang. Er sida är så mysig och Bettan är så stor. GASH! Så skönt att det är över på söndag då vi kan välkomna Mackelelle till världen! Tidigt på morgon, sådär kring 0500.

KRAM!

Anonym sa...

De va ju stiligt!
Bildspelet funkar som det ska.

Di äldre sa...

Vi, igen

Ewa o. Johnny

Åsa sa...

Tror att det blir en flicka den 23/5. Hoppas hon får heta Ellen;) Njut av din ledighet, kramar Åsa

Sue sa...

ÅÅåååå så fin du är Bettan.... fattar du att det snart är dags att slänga upp benen...hihihi!!!! Det fixar du galant! Klarar jag 2 snorungar så gör du!!!!!

Bloggdesignen blev skiiiiit fin!!!!!! Håller med om att den är mer stilren och enkel....MYCKET FIN!!!

Puss på er!

Carina sa...

Skynda på nu, så vinner jag gissningstävlingen!!!

Anna sa...

Bloggen blev kanon snygg! skot om er!

kolla in min blogg idag, for jag har lagt upp fore och efter bilder. Nu vet jag hur det skulle kannas att ha botox. Aven om man verkligen forsoker sa kan man inte le :)

kram kram

Tina sa...

Supersnygg blogg ni har!

Sen blir det inte någon bebis förrän den 7 juni...bara så ni vet!!

Kram på er!

Carin sa...

Supersnyggt!!!
Bettan, knip ett tag till, det verkar du klara galant!

Trevlig helg!

Mamma Annika sa...

Nya bilder ser jag , alltid roligt !

Carin sa...

Jag glömde säga, jag kan inte se bildspelet :-(
Bara ett rött kryss i vänster hörn.

Vivvi sa...

Hej! Nu får jag äntligen tummen ur och skrive rnågra rader..annnars är jag mest här och snokar ;o) Bettan du är så fin! Jodå trots att du svullnat pga allt vatten så är du vacker!! Vi ska försöka att kika förbi snart men Benny och jag jobbar lite om vartannat :o) För ju naturligtvis slänga in en gissning på kön ocg datum oxå....Jag tror att det blir en pojke och att han kommer den 27:e Maj. Ha det så bra och sköt om er. Kramar/ Vivvi