onsdag, maj 13, 2009

Ledigheten har börjat

Idag jobbade jag min sista dag på länge, i alla fall på jobbet. Nu har jag semester ända fram tills det lilla miraklet ska komma. Känns jätte skönt att få va hemma och förbereda och framför allt att vila. Trotts att jag bara jobbat halvtid så är det påfrestande på mina svullna fötter.
Jag valde att börja min ledighet med ett härligt avslappnande bad.





Nu ska jag och blivande maken ta våra hundar för en liten kvälls promenad och där efter blir det soffan och film.
Ha en härlig Onsdag kväll på er alla.

4 kommentarer:

Sue sa...

Åååå det låter så härligt!!!! Lite avis är jag på ledighet....men....va fan....jag har ju semster nästa vecka *blink*

Puss på er!

Malena sa...

Nu ska du njuta, vila och bara ladda inför vad som komma skall (på söndag...!!!)

Kraaaaaaaaaaaaaam!
Ps Jag har några matlådor här som är era... Jag ska inte sno dem :-)

Anna Söderberg sa...

Vad härligt att du får vara ledig nu!
Underbart att ta ett varmt bad och slappna av!

Ha det så bra nu!

Jag gissar på en liten pojke.
Han kommer komma till er den 10e juni.

Kram

Patrik sa...

Tänker på Er