söndag, maj 24, 2009

Hej igen

Mycket bloggande, lite bebis :) Fortfarande inget men vi berättar om det förändras givetvis.

Men för att försöka plita ner lite mer vad vi gör så ska vi slänga med lite bilder också. Vi väntar bebis - JA. Det är väll det ända vi gör men vi måste ju sysselsätta oss lite också så jag har som jag nämnde igår åtagit mig att lära mig hur man klär in en husfasad, eller bygger en husfasad beroende på hur man vill se på det. Efter instruktioner av svärfar dag 1 så är jag nu självgående och har byggt i stort sätt allt själv, nästan för jag behöver fortfarande hjälp med "knixet" som det heter, finliret och problemen som blir. Hundarna håller mig sällskap i solen och tar det, väldigt lugnt måste man säga. Ska ut och fixa med delen ovanför den vita tvärgående brädan idag och förhoppnigsvis göra det hela klart.






Vi fick oväntat besök från världens bästa bror och hans barn idag, han fick en smula otacksamt hjälpa oss att bära in en frysbox som behövdes skruvas i sär för att komma in och två sängar som vägde rätt så regält. Men det blev mycket skratt och kul ändå!



6 kommentarer:

Malena sa...

Härliga bilder!!!

Mamma Ewa och Pappa Johnny sa...

Jag måsta säga att vi är imponerade av vår yngste!
Duktig du är! Men jag utgår från att du har haft en god lärare plus att din far har sina ljusa stunder också.
Härliga bilder!!
Nu väntar vi bara.........
Kram

Sue sa...

Fina bilder!!!!
Nu behöver hon bara hålla inne med bebben i 5 dagar till sen vinner jag!!!!!!! he he he

Hoppas det pruttar ut snart....

Många härliga kramar till er båda!

Mamma Annika sa...

Sov så gott !

Anna sa...

Fina bilder!
Av nagon anledning sa trodde jag att ni hade fatt barn igar. For innan jag gick och la mig sa kollade jag eran blogg och ni hade inte bloggat om nagongting.

Men sa insag jag ju att det ar 8 timmar skillnad fran Sverige och Australien... Sa snurrig man kan bli :o)

Kram kram

Carin sa...

Oj vad duktigt du är Peter! Visst är det skönt med lite projekt! Glöm dock inte att vila lite innan lillen kommer!

Å shit vad barnen Nyberg är lika Nybergs! Elsa där hon rynkar på näsan är ju en typisk Nybergs-gest!
SÅ stora de blivit!