torsdag, maj 21, 2009

Vecka 38

Tänk... vilken dag som helst nu kan det komma en liten bebis. Jag vill ju att det ska vara nu typ, men det är bara att allt vackert vänta tills bebisen själv behagar komma ut.
Hur står det till en dag som denna då? Jo, jag sover nästan inget alls på nätterna, när jag väl sover drömmer jag lite konstiga drömmar om förlossningen, fötterna är svullna och fingrarna är som prinskorvar men annars är det prima.

Medelkroppslängden 50 cm från hjässa till häl och barnets medelvikt är 3200 gr. Huvudets omkrets är 34,8 cm.



Hoppas att ni får en trevlig kväll.

12 kommentarer:

josnurra sa...

Tänker på er

Malena sa...

Tänker på er hela tiden. Hoppas och tror att bebisen är på gång när som helst!!!

Största kramen!

Anna sa...

Jag som Johanna och Malena, tanker pa er! Skot om er!
Kram kram

Mamma Annika sa...

Tack för igår , syns om en stund .

Lizette sa...

Ingen bebis än, vad är detta. Du kan tänka dig att den vill vara kvar där så länge som möjligt. Hoppas det händer nåt snart, för ditt bästa gumman ;)
Jag tog ledig idag, skönt. Är hundvakter igen , mysigt.
Ha det gott, trevlig helg..

Sue sa...

Tänker på er och kikar in många gånger för att verkligen hålla mig uppdaterad....Snälla Bettan...håll inne bebisen i 7 dagar till så jag vinner!!!!!! hehehehe

Vacker är du ialla fall söötis!!!!!

Tina sa...

Finfin mage du har! Fast den ser ju ut att sitta rätt högt ännu! Nä, 7 juni blir det...!

Vila vila vila!!!

Kram på er!

Carin & Henke sa...

Herre gud vilken mage du ligger inne med. Är ni säkra på att det bara är en där inne?

Hoppas ni mår bra, njuter och tar det lugnt!
kram på er

Belinda sa...

Fin du är Bettan! Hoppas att hon kommer snart även om det innebär att jag förlorar ;)
Kram till er båda!

Fam Andersson/Sjöstedt sa...

ja jag måste nog hålla med. Fin är du lilla Elisabeth!!! Och vet du? Vilket fall som helst så kommer det ju en bebis inom ett par veckor bara(= Puss på er båda t.o.m den giriga potatis sättaren(=

carin sa...

Ingen blogg på 1,5 dag....Pausar ni och återhämtar lite krafter?

Malena sa...

Jag måste, som Carin, undra, varför ni inte bloggar? Hallåja, ett livstecken tack, annars tror vi att ni är på BB :-)