söndag, maj 17, 2009

Söndag

Dagen började bra, efter en god natts sömn. Inte så ofta det har hänt på sistone och det kommer nog att förbli så fram över med.
Har varit ute och fortsatt jobbet i trägården, men är inte riktigt klara. Det tar lite tid innan man får ordning på allt ogräs. Jag har inte jobbat lika hårt som Peter men jag har väl giltiga själ får jag tycka. Bilder kommer vid senare tillfälle när det är klart.

Förutom trädgårdsarbete har vi haft lite besök utav Peters kusin med familj. Deras lille son har länge varit skeptisk mot våra hundar, men idag får man nog allt säga att det har släppt aningen. Här har lekts, Chelsea är ju inte sen på att hänga på när barn vill leka.


Klappa kan han till och med göra nu. Lite på avstånd och kanske inte fullt så nöjd efteråt. Men det tar sig.



En go och glad kille och allt som oftast rätt busig =)

4 kommentarer:

Mamma Annika sa...

Oj va han växer den där lille pojken , lik pappa Marcus tror jag han är .

Sue sa...

Så söt!!!!!
Inte alltid lätt när man ska lära barn att inte vara rädda för djur, bara visa respekt...här hemma är det tyvärr tvärtom! Bara rusa på!!!

Kram på er...OCH BETTAN, HÅLL INNE BEBISEN ETT PAR DAGAR TILL!....jag vill vinna!

Anonym sa...

Lugnet före stormen.
Flickan kommer till helgen(=
Kram Hanna

Malena sa...

Ok, då var jag ute ur leken...

Kram!