onsdag, maj 20, 2009

Kvällen....

Känns som det var en evighet sedan jag bloggade. Det går i vågor det där med blogg lusten. Har ju varit på vattengympan idag, det är otroligt skönt att lägga sig i det varma vattnet och få känna sig tyngdlös. Förövrigt så går jag fortfarande på lågvarv, men det ska väl vara så :)
Har fyndat lite idag, hittade två svarta ASA krukor på blocket som befann sig några gator bort för en billig peng. De ska få pryda vår tv-bänk. Får ta mig till blomsterlandet imorgon och fixa lite till dem.


Lite bortskämd vet vi väll alla att Peter är när det gäller mat och bakverk. Idag var det hans tur att skämma bort mig. Självklart lyckades han. Goa frallor till kvällsmat blev det.

7 kommentarer:

Mamma Annika sa...

Va bra att ha en bagare i huset !
Smaskens med nybakat bröd !!
Blir säkert bra med dom där krukorna .

Anna sa...

Mums ser gott ut det dara, du kan val flyga over hit lite snabbt och baka at mig med. Vad ar det for recept du kor efter?
kram

Skultorp sa...

En bagare...

Carin sa...

Vad flitiga ni är, är det inte matlagning så är det bullbakning. Å att Peter är bagaren med stort B, imponerande. Jag önskar jag kunde få kusinen din att agera likadant, men han är så otroligt duktig på annat så det får gå ändå :-)

Valparna var otroligt härliga, men... jag är så glad att vi har med oss vår Alice hem...

Må väl!

Sue sa...

Duktig du är Peter....nu är det din tur att skämma bort kärestan...hihihi

Mina frallor eller nyttiga frallor?

Kram på er!

therese sa...

duktiga peter gör säkert goda frallor.

Malena sa...

Vad är det för ett lillfinger som spretar???