torsdag, maj 28, 2009

Vecka 39... och ingen bebis än...

... wepp, ingen bebbe än, men dom sedvanliga bilderna på blivande mamman ska vi ju ändå visa er. I vecka 39 är medelkroppslängden 51 cm från hjässa till häl och barnets medelvikt är 3450 gr. Huvudets omkrets är 35 cm.



3,5 kilo... det är mycket det, lägg där till vatten för en flock kameler så har du ett recept för värk... men hon kan allt skratta ändå min donna! Och stolt är jag för hur stark hon är... min egna stålkvinna!

Da-dada-daaaaa!


(Ok...Jag kanske har photoshopat lite... kanske)

7 kommentarer:

Sue sa...

Hahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!
Sista bilden var ju störtskön!!!!!!!!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA!

Puss på er!

Lizette sa...

haha...det där gav verkligen ett leende på läpparna, kul man kan fixa o trixa lite med datorn ..hehe...Haha..den var verkligen rolig...

Malena sa...

Fan vad snygg du är :-) Och smal helt plötsligt :-)

Jag håller alla tummar att ni är på BB!!! ALLA tummar (typ två...)

KRAAAAAM!

Anna sa...

Haha!

Ha en fantastisk dag!
Kram kram

"Farmor" sa...

Jag kan bara instämma med alla andra, tack för de goa skrattet!!!!
Det är den du är lilla sonakvinnan, helt enkelt superkvinnan!!
Jag tänker på er hela tiden, hoppas ni känner goa vibbar?
Massor av superkramar

Anna Söderberg sa...

Snaaaaaaaart är det dags, när ni minst anar...
Sköna bilder på den vackra blivande mamman!

Kram

Carin sa...

Skönt att ni har humöret på topp i alla fall....