lördag, oktober 29, 2011

Skitiga barn = glada barn

Hur har ni det såhär mitt i helgen?
Här har vi det bra, Peter jobbar dock så det händer inte sådär överdrivet mycket här i kväll. Jag och barnen har varit hemma hos mormor och morfar hela dagen och det har även min bror och hans familj varit. Clara och hennes kusin Ella, har busat så vida pass. Jag ser riktigt hur det bara spritter i kropparna på dem och hur det lyser i ögonen av bus. De kan inte låta bli varandra, det ska killas, jagas och kivas. En lång stund efter maten var vi ute och vad gör två bus ungar då, jo de hittar en riktigt stor ler pöl och hoppar i den tills de är två riktiga lortgrisar. Men gud så roligt de hade.
Lortgrisar :)
Alla tre kusinerna
Lördagsgodis!

6 kommentarer:

Mormor Annika sa...

Haha de är för roliga när de kommer i en vattenpöl :)

farmor sa...

Tänk va charmigt det är med smutsiga små barn......

Annas inspiration sa...

haha vilka godingar ni har :) och kul med en kusin i samma ålder.

Kramar i massor

Elin sa...

Hihi vad söta de är, det syns att de gillar leran :) Det här med skitiga barn är något jag försöker vänja mig vid fortfarande, att det är sand och grus typ överallt och matrester över hela golvet.. Det är tur att Alva gillar att torka och städa så om några år kanske hon hjälper mig på riktigt :) Ha en fin kväll! kram

Anna sa...

ser alldeles underbart skoj att hoppa i lerpolar!!!!!

kram kram

Elena sa...

Söta kusiner<3