söndag, oktober 09, 2011

Slappis helgen

Jag och barnen har haft en riktig slappis helg, Peter har jobbat och vi har inte gjort ett dugg. Rätt skönt faktiskt med en sån helg, om jag får säga det själv. Charlies tand syns ännu tydligare idag och natten mellan igår och idag fick han alvedon och sov riktigt gott på den. Vaknade bara till vid tre för att han ville ha sin napp men somnade om lika fort. Detta innebär ju en piggare mamma såklart. Fick faktiskt sova lite på dagen idag och det är få förunnat hemma hos oss. Clara vaknade till när jag skulle lägga Charlie vid lunch och var inte direkt på nått strålande humör, så hon och jag la oss i sängen tillsammans och somnade riktigt gott. Förutom att sova i helgen så var min syster här igår vi lagade kinamat och tittade på film, riktigt mysigt. Och idag när Peter kom från jobbet stack jag iväg på lite spinning, riktigt svett blev jag så nu längtar jag efter en dusch och sen blir det nog att lägga sig på soffan och fortsätta med slappandet :) Hoppas ni har haft en bra helg ni med. KRAM!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för denna helgen!
/ Therese

Annas inspiration sa...

Så fina!
Skönt att alvedonen hjälpte lillemannen.

En fråga, jag tänkte köpa lära gå skor till Colin i Värnamo: kan du rekkeomndera mig en bra skobutik? :) Finns ju flera stycken så jag vill veta den bästa hihi

Ha det så gott
Kramis

Annas inspiration sa...

oj som jag stavade rekommendera ;)

Mormor Annika sa...

Fina de är alla tre småttingarna :)

Elena sa...

Fin bild på moster med barn!!

Li sa...

låter som en RIKTIGT härlig helg =)
Hemmalagad kinamat? Det låter spännande och lyxigt =)
Bra jobbat med spinningen! =)