tisdag, oktober 11, 2011

Doppresent

Hallå i höst rusket, fryser ni??? Det gör jag, känner att jag inte har tinat upp efter morgonens promenad än. Inte ens efter att ha varit i badhuset med barnen och badat i varmt och skönt vatten, känner mig fortfarande riktigt frusen. Charlie skulle ju ha gått på babysim nu i höst, men efter som att han har varit så förkyld så fick vi hoppa av. Men idag tog moster med honom på drop in babysim och han gillade det, under tiden badade jag och Clara i en härligt varm bebis pool, gött!

Tänkte visa upp lite av vår doppresent till Charlie idag, se om ni minns hur han såg ut för fyra månader sen. Vi har valt att fota vara barn hos fotograf i present, de har fått två album var, med lite blandade foton. Ett i färg och ett i svartvitt. Nu är ju inte kvaliteten inte lika bra här efter som att bilderna är in skannade.
Här är lite bilder ur Charlies ena album.
( Tyvärr är bilderna lite förstora så därför ser ramen lite ojämn ut, hoppas det är okej ändå ;) )

8 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vilka fina bilder!!! Den sista på er alla fyra är toppenbra!!!

Kram från stolt syster, svägerska och faster

Li sa...

Vilken rolig present, mysigt att ha kvar och jag tycker bilderna var jättefina (trots inscanningen)
Gillade verkligen "fötterna och handen", den förmedlar verkligen kärlek tycker jag =)

Farmor sa...

Underbara bilder!!

Anonym sa...

Vilken fin doppresent! =) Bra idé! Gillar att ni fick stötta upp charlie på bilderna! haha

kram från Sandra (junosagan, har bara börjat en ny blogg)

Mormor Annika sa...

Så fina bilder , goa ongar :)

Anonym sa...

Goa Goa unge! / hanna

Elena sa...

Super fina bilder, helt klart värt sitt pris<3

Anna sa...

Jattefina bilder underbara ni!!!! Forlat att jag inte varit inne och last och kommenterat pa sistone, men det har varit fullt upp med jobb.
Saknar er! puss och kram