onsdag, oktober 19, 2011

Då så

Nu var det lite fixat bland länkarna. Och jag hoppas att ni säger till om det är någon som saknas eller någon som inte vill vara där. Ni som ligger där är en del av de som gör att jag vill blogga, ni kommer med era härliga kommentarer och det gör bara att jag vill fortsätta. Ni andra som inte har bloggar och skriver till mig gör såklart det samma och även ni är en otroligt stor del till varför jag gör det här. Tack sötaste ni för att ni finns här.
Ni får mer än gärna tipsa mig om några bra bloggar att läsa. Nu när man ligger på soffan och snora kan det vara bra att ha nått nytt att läsa. Jag är ju ingen bok älskare, läser mycket hellre på nätet ;) Nu fortsätter jag kvällen i soffan, ha det så gott alla.
Den något anständiga i vårt hem som väntar på kvällsmaten, syns allt att det börjar vattna sig i munnen på henne. Kanske beror på att det ligger lite matrester på tallriken ikväll.

5 kommentarer:

Fröken M sa...

åh så söt - hon ser så himla snäll och gosig ut !! :)
Annat är det med vår lilla hetsiga hårboll ;)
Kålpudding gick faktiskt hem hos viggo oxå ( konstigt nog - jag hade väntat mig vissa protester !? )

Kram

Elena sa...

Fina Chelsea <3

Mormor Annika sa...

Ser verkligen ut som om hon väntar på nåt gott .....

Jannie sa...

Sötaste!
Tack snälla du!Det är en ära stt få va med bland dina länkar. ; )
En av mina favvisar i bloggvärlden är Therese som har
http://frunatanaelsson.wordpress.com/
Kika in där!
hoppas ni mår bättre idag!
Massa kramar o så himla roligt att du gillar Victors rum

Li sa...

jag älskar hundar! de kan alltid se ut som "att de aldrig har fått mat i hela sitt liv" fast de precis ätit =)
vilken fin hund ni har! =)