tisdag, oktober 04, 2011

Ny vecka nya tag

Uppdatering
Rundan är nu färdig och jag är riktigt svettig och nöjd. Tog en ny runda idag med en AS jobbig backe med två barn i vagnen på typ 20kg tillsammans och motvind, backen varade i 1km, det var lite "tufft". Nu är jag som sagt nöjd och glömmer alla kakor som åts igår :)

Idag låtsas vi att det är måndag och börjar med nya tag och härlig morgonpromemad. Igår blev det alldeles för mycket fika. Förmiddags fika med Elena,Lina och barnen och kvälls fila med Anna och Wille. Så kan man ju inte ha det en måndag, eller? Vi hade i vilket fall som väldigt trevligt. Vad ska ni andra hitta på denna soliga morgon?

7 kommentarer:

Peter sa...

Du är jätte duktig!! :D

Anonym sa...

Grymt duktigt tycker jag! Imponerande. :)
Jag tog en skön (lugn) promenad igår med vagnen, det är high five för att vara jag. :P
Här hos oss blåser det halvt storm men solen skiner, vi har varit ute på förmiddagen, och håller oss nog inne tills det slutat blåsa! Det är nog vår dag! :)

Anonym sa...

BRA JOBBAT!!!

You go girl :)

/Mallan

Svärmor sa...

Du min kära lila son hustru.........
Jag har såååå ont i min kropp efter vår lilla promenad på 1 timme och 20 minuter i lördags.........
Tack för den, du är så duktig, kämpa på!, Heja dig!
Kram

Li sa...

wow vilken j*kla bit att ta sig igenom=)
Bra där!!!
här var den soliga morgonen=jobb
alla vädher är iofs=jobb
men mitt jobb = härligt =)

Mormor Annika sa...

Skönt att promenera i det fina vädret , och vilken bra grej att ha med så vet hur långt du gått , den ligger väl i telefonen kan jag tro .
Puss o kram o tack för igår :)

Elena sa...

Bra Jobbat!!! Hade jag kunnat så hade jag gärna hängt med, men har fortfarande lite ont i benet efter mitt träningspass i förgår...;)