onsdag, oktober 19, 2011

Sjukstuga

Här blir vi bara sämre och sämre. Ni som har sett reklamen för nässpray där han kliver ur sängen och det liger näsdukar i höjd med sängen, där har ni vårt hem nu. Jag och Clara har värsta rinn snuvan och Charlie ligger nog en dag efter oss skulle jag tro. En sak som är sköt är att vi alla får det nu så kan man ju hoppas att det inte blir så långdraget.
Natten blev som jag trodde JOBBIG, så barnen har vel inte haft lika stora leenden på läpparna som igår. Inte mamman heller kanske.

Tänkte att jag skulle fixa lite med bloggen ikväll, bland annat fixa bland länkarna. Där är vissa som ska bort och vissa som ska läggas till. Så är det nu någon som hamnar där som inte vill ligga där var snäll och säg till det i så fall. Hade tänkt att kolla med alla först men nu gör jag så här istället. Är det någon som vill ligga där och inte gör det så säger ni också till så klart. Ja ni förstår väl vad jag menar :)

Nu fortätter jag att mysa i soffan en stund till innan Charlie vaknar och innan Clara blir hungrig. Man har ju lite att stå i även om man känner sig lite hängig ;)

Har svårt att göra inlägg utan foton och idag är ingen bra fotodag för någon av oss i huset, ja det skulle väl vara Chelsea då vår hund som ser respektabel ut. Så jag bjuder istället på bilder från förra veckan på friska glada barn, precis så som jag vill att det ska vara :)

5 kommentarer:

Pappa sa...

Fantastiska barn och mamma <3 Fantastiska bilder!

Kommer snart!

Farmor sa...

Hoppas ni inte blir så sjuka.........
Håller tummarna att det ändå blir en rätt okej natt
Kram

Annas inspiration sa...

Åh vad tråkigt att ni är hängiga,
hoppas ni vaknar så mycket piggare i morgon.

Ja det första huset är jättefint men lite stort om man inte är såå glad i zink hihi

sv: nej inga skor, han går så förbaskat bra i kängorna han har nu
så det känns som att kasta pengarna i sjön ;)

Kramar

Elena sa...

Krya på er nu så vi kan leka på lördag;) PussPuss

Mormor Annika sa...

De ser ju så glada ut trots att de är förkylda :)