torsdag, oktober 20, 2011

Lite smått uttråkad

Nu är jag lite smått uttråkad. Visst går det bra att ligga på soffan några dagar men nu när jag känner mig pigg igen blir jag snabbt uttråkad. Barnen är ju tyvärr fortfarande så hängiga att de behöver hålla sig inomhus. Tråkigt med tanke på att det ar rätt fint idag på förmiddagen. Charlie blir bara sämre och sämre och således kinkigare och kinkigare. Clara röjer järnet och efter det blir hon jätte trött, vilar en stund i soffan och sen är det fullfart och så håller det på. Som tur var kom morfar förbi innan med lite nya filmer, hon har ju inget emot att titta på alfons typ åttaundrafemtielva gånger på en dag. Men jag börjar bli lite trött på den, så nu tittar vi på bamse istället och är man sjuk får man faktiskt popcorn på en torsdag hemma hos oss.

2 kommentarer:

Fröken M sa...

smaskens !! popcorn är en stor favorit här oxå och viggo hoppar jämfota av lycka när popcorn maskinen plockas fram... :)
Hoppas nu att ni ska bli friska till helgen !! kram

Mia systeryster sa...

Klart man ska få lite popcorn om man är sjuk!
Förstår att du börjar bli rastlös!
Krya på er allihopa!
Kram