tisdag, oktober 25, 2011

Rast!!!

Hej från jobbet.
Man glömmer fort hur det är att jobba, framförallt glömmer man hur det är att ha rast. Lägga sig på en soffa och bara njuta av tystnad. Många brukar älska lunchen när de kommer tillbaka till jobbet, men för mig är det 30 minuter lugn och ro dom gäller. Jag jobbar nämligen på kommunal förskola, så lunchen för mig är mer hektisk på jobbet än hemma ;)
Jag kommer att hoppa in lite då och då och "gästjobba" på mitt områdes förskolor. Idag fick jag äran att jobba med fina Lizette, som jag umgås med privat, så det var lite extra roligt att få träffa henne och magen hade minsann växt sen sist :)

6 kommentarer:

Peter sa...

Snygg & saknad :)

Jannie sa...

Å!Det måste vara ett fantastiskt jobb!Men tro tusan att man vill ha lugn o ro när det är rast...ha ha ha Kan tro att det är full rulle!

Stor kram

emma sa...

Hallosan tjejen!

Evigheter sen sist! Har du börjat o jobba? Hur känns de?
Ska din Peter vara pappaledig nu tro?

Taaack för dina finfina kommentarer på bloggis! Gör mej alltid så glad. Jag har bara inte haft tid eller ork att svara alla. Men försöker att kika in till er med jämna mellanrum och några stycken per dag. Vill inte att någon ska känna sej bortglömd!

Dina små hjärtan där hemma växer så de knakar ser jag ; - ) Samma här!
Helt magiskt att få vara mamma!

Ha de nu så bra & jobba lugnt ; - )

Stor Kramis

Anonym sa...

Hoppas du haft det bra på jobbet =) Förstår att det är jobbigt första heldagen man ska jobba, men ack så nyttigt ;)
Roligt att kunna hoppa in när det passar, lite mjukstart är inte fel!!!

Kram Jonna

Elena sa...

Min underbara fina Elisabeth<3

Lizette sa...

fina du ;) trevligt att du kikade förbi oss.. Ja magen den växer och jag ska säga att den har nog minsann växt lite till sen igår bara,mysigt...Kramar