måndag, oktober 24, 2011

Tjolahopp!

Hej i måndagskvällen. Har ni det bra???

Tänk va skönt det var att få några timmar för sig själv, man får så fort ny energi. Längta efter sina barn är helt underbart, även om det bara var för några timmar så kändes det som att de hade varit borta en hel dag. Imorgon kommer det att bli så. Jag kommer att vara borta hela dag. Vi har funderat lite på om jag skulle börja jobba lite smått, hoppa in och vicka lite då och då. Peter är ju nämligen ledig ibland på vardagarna och det känns lite väl lyxigt att vi ska gå hemma båda två. Ska bli lite spännande, har ju inte jobbat på ett år nu (var ju sjukskriven innan Charlie kom) kommer säkert vara helt slut när jag kommer hem imorgon.
Älskade, älskade barn, jag kommer längta ihjäl mig efter er imorgon

7 kommentarer:

Farmor sa...

Så goa dom är!!
Hoppas du får en bra dag! Önskar barnens pappa detsamma....
Kram till er alla

Jannie sa...

Godmorgon kompis!
De är ju för goa de två!
ser alltid lika lyckliga.

Vad jobbar du med?Jga började ju hoppa in en dag nu för ett tag sen.Jobbar varje torsdag (Larsa p-ledig) o varannan söndag.Tycker det är perfekt för att kunna spara lite dagar.Sen har det faktiskt vart rätt kul att jobba med.men roligast är att komma hem!
Tänk att man kan sakna sina kärlekar så,efter bara ett par timmar??
Men Egotid är guld värt IBLAND. ; )
hoppas du får en jäkligt härlig tisdag!Stor kram

Fröken M sa...

Dom är riktiga GODINGAR !!
När det gäller julklapparna vill jag medvetet vara ute i god tid - meest för att sprida ut kostnaderna nu när jag bara har en timanställning och lönen i stort sett bara räcker till räkningar. C och jag ska inte köpa julklappar till varandra i år eftersom vi båda fyller 30 snart och plannerar en långresa då istället... Hur gör ni - köper ni julklappar till ALLA, eller bara till barnen ?
kram

Anna S sa...

Oj, jag läste just om ditt fall. Ajaja, det var inte så farligt :).
Hoppas du mår bättre idag och har mindre ont.
Tänk vad skönt ändå att ha en sånt jobb som du har, så att du kan hoppa i lite då och då.
Det kan ju vara bra och skönt att mjukstarta jobbandet.

Hoppas ni är friska och krya nu!
Nicole snorar vidare hon.
Det känns som att förkykningen bara börjar om och om...

Kramen

i min lilla lilla värld sa...

Egentid är verkligen viktigt =)

Desireé | homeanddesire.se sa...

Så mysig lille Charlie ser ut! Han och Vilmer måste vara ungefär lika gamla! :)

Elena sa...

Så fina bilder på sötisarna<3