söndag, oktober 23, 2011

Äntligen!

Skön söndag vi har här, solen skiner, maken har kommit hem och vi har kunnat vara ute lite.
Helgen har jag och barnen tillbringat själva, Peter har varit iväg på äventyr med grabbarna. Får se om han tänker dela med sig av det till er eller ej. Efter som att barnen fortfarande är lite snoriga så är det ingen mer än deras mormor som har velat umgås med oss ;) Så hon var hos oss er stund igår, hon var rätt bra snuvig hon med, undra vem som kan ha smittat henne...
Natten gick mycket bättre än jag hade förväntat mig, har varit uppe ett par gånger och vid halv 5 tog jag in Charlie till min säng och där sonade han om. Clara vaknade kvart över sju och då kom även hon in. Så vi hade en super mysig morgon och klev inte upp förens 8.
Efter maten kom vi ut idag, tror nog både jag och barnen har längtat, lek i sandlådan och gungning blev det. Så nu får vi nog allt kalla oss friska även om det sitter lite snuva kvar i näsorna. Så imorgon ska barnen och Peter ta en sväng till ÖF och jag ska få en stund för mig själv, det kommer bli SÅ skönt.

5 kommentarer:

Mia systeryster sa...

Vad härligt att det går åt rätt håll, så ni äntligen kan vara ute!
Hoppas nu att ni får hålla er friska!
Kram

Mormor Annika sa...

Skönt att det är bättre med snuvan !
Goa ongar :)

Annas inspiration sa...

Vilka härliga pics på barnen!
Roligt att ni piggat på er :) Colin har fortfarande rethosta från och till på natten, envist i bland med baciller...

Jag glömde skriva det sist,
men TACK för att du tipsade om skoaffär!

Kramar & hoppas du har en mysig stund för dig själv

Li sa...

tror att lite uteluft var precis det som behövdes, plus att "mormödrar" också brukar få en att bli lite friskare ;)
Lite egentid, det låter ju fint det med =)

Elena sa...

Skönt att ha hemma mannen i huset igen;)