måndag, oktober 17, 2011

Nu måste jag nog blogga lite ändå...

eller vad tycker ni???
Här har väl inte hänt sådär jätte mycket sen sist tycker jag, men ett litet livstecken kanske ni vill ha ;)
Helgen har gott helt otroligt fort, lördagen hade vi stora kusinerna på besök tillsammans med farmor, farfar, farbror och faster. Vi tog en sväng till lekparken i det härliga vädret, hemma fikade vi gott och barnen fortsatte att leka.
Söndagen blev också en familjedag med lilla kusinen, mormor, morfar, morbror och mostrar. Och inte att för glömma minsta kusinen som kommer ut nångång i mitten på december. Clara hade planerat aktiviteten för henne och kusin Ella. När jag frågade om dom skulle leka blev svaret. - Nej vi ska jaga varandra. Och precis så blev det, bus hela kvällen.
Mormor och morfar kom hit idag med en överraskning till barnen. En gungställning, det riktigt lös i ögonen på Clara när morfar och pappa skruvade ihop den. Vi var såklart ute i kylan och test gungade, och det gillades av båda två.
Idag känner jag mig riktigt hängig, hade planerat att gå på box med syster idag men känner mig som att jag redan gått en rond. Får se om det blir nått av detta eller inte. Hoppas ni har tålamod med bristen av inlägg, snart får jag nog energi till bloggandet igen. Och till er jag brukar kommentera hos lovar jag att snart komma igång med att skriva hos er, jag kikar in hos er lite så och då men skäms över hur dålig jag är på att skriva hos er. Hoppas att ni ALLA har en mysig måndagskväll KRAM!

4 kommentarer:

Mormor Annika sa...

Så roligt de har alla kusinerna !
Och lite sol blev det ju för gungans invigning :)

farmor sa...

Va roligt med en egen gungställning!
Tack för en trevlig lördag med alla godingarna
Trevlig vecka!
Kram

Elena sa...

Snart kommer vi och gunga hos er:) Härliga bilder på alla!!!! PussPuss

Li sa...

vilken glädje det är hos era barn när de gungar i hösten, underbart! =)
Jag har också blivit dålig på att kommentera, men kikar in ändå hos de man följer ;)
hoppas du mår bättre nu? men det får jah nog veta snart när jag fortsätter läsa;)