onsdag, november 02, 2011

Hiss eller diss?

Nu är skåpet tillbaka på rätt plats igen och det är så skönt att ha fått stoppa tillbaka allt där i igen. Helt sjukt hur mycket man går in i ett skåp :) Vad tycker ni hiss eller diss?
Före
Efter
Vi har valt att inte ha hyllan med spegeln ett tag nu, istället kommer det att sitta foton på barnen på väggen. Dock har de inte kommit upp än och Charlies foton väntar på en ram. På skåpet har vi ett mateus fat, grått med spetskant. En bröllopsgåva och klar favorit i hemmet. Tre glas ljusstakar inköpta på loppis, gåvor från mamma och svärmor. De gör sig super på detta skåp tycker jag. Kort sagt, jag är i alla fall väldigt nöjd.

15 kommentarer:

Farmor sa...

Wow supersnyggt!!!!

Peter sa...

Du är inte bara snygg, du är händig också ;)

Bettan sa...

Haha tur att en av oss är det mitt hjärta ;)

Anonym sa...

GRYMT SNYGGT! Personligen tycker jag skåpet är mycket bättre utan spegeln. Riktigt fint och jag blev genast avundsjuk.
Fint med de olika glasljusstakarna också!
Riktigt himla bra, full pott!

Kram från Mallan som också vill måla ett skåp

Mormor Annika sa...

Det blev jättefint och ännu bättre med foton på gosingarna ovanför :)

Tina sa...

Hiss upp till penthouse!! Supersnyggt och bättre utan spegeln!

Kram kram!!

Anonym sa...

Blev kanon snyggt....helt klart en hiss... :) Kram Anna o Wille

Li sa...

Hiss hiss hiss! Det blev verkligen TOK-snyggt efter omvandlingen =)

Anonym sa...

SNYYYYYGT! =)

HAnna

Lizette sa...

självklart blev det positivt =) helt annat skåp...Vitt är en fantastisk färg till att göra lite förändring ;)

Anonym sa...

HUR snyggt som helst! Jag vill också hitta ett sådär fint skåp att måla om. :)

Anonym sa...

Den blev jätte fin! Vad duktig du är, önskar jag hade lite ro till pyssel ibland med ;)

Kram Jonna

Anna S sa...

Ett (en) solklarr HISSSSSSSSSSSSSS!!!
Det blev såååå mycket bättre!
Och det blev ju väldans bra utan spegeln.
Förstår att ni gillar fatet och ljusstakarna också.
PRIMA!

Du, jag har inte fått iväg vinsten till dig än.
Jag skyller på mannen som lovat fixa vadderade kuvert ;).
Men jag lovar att få iväg den innan veckan är slut.

Må så gott!
KRAM

Cissi sa...

Verkligen jättesnyggt! Klar hiss!

Elena sa...

Hur snyggt som helst:) Du är allt bra duktig på att få gamla möbler till att se ut som nya igen...:) Snart ska du ju även komma hem till mig å göra mitt skåp lika fint;)