tisdag, november 15, 2011

Farsdag presenten

Peter fick en farsdag present som Clara hade lagt ner mycket tid och kärlek på. Den skulle minsann hennes pappa ha på sig varje dag på jobbet, tyckte hon. Tror faktiskt att pappan hade varit riktigt poppis i sin nya slips :)
Natten har varit något bättre, vi har sovit lite mer. Dock skulle nog både jag och peter behöva en hel natts sömn. Skulle kanske lagt pengarna på en härlig weekend för två istället för den där diskmaskinen ;) Jaja jag får väl vara nöjde med diskmaskinen och gå och plocka ur den :)

6 kommentarer:

Mormor Annika sa...

Mycket tjusig slips tycker jag !

farmor sa...

Okej, slipsen var ju snygg.....
Jag tror ändå att diskmaskinen är rätt mycket värd..
Vi kanske ska byta bostad för en natt???
Kram

Anonym sa...

Hej,så kul att få se en färdig slips....Häls Inga-Lill

Lizette sa...

hmm, han hade minsann inte på den idag när jag var förbi hans jobb en sväng ;)
Hur har du det annars nu framåt, träffas för en liten sväng fika?
Kramar

Li sa...

åh vad hon är kreativ och vilken slips sen! =)
Jag antar att Peter inte använder den för att den är omöjlig att tvätta och kan bara användas till speciella tillfällen =)

Elena sa...

Perfekta Farsdagspresenten!!! Kan tro att Pappa Peter är stolt!!<3