tisdag, november 29, 2011

Hallå!!! ;)

Tisdagskväll och här sitter jag som vanligt i väntan på att min tv kväll ska börja. Här har vi helg igen kan man säga, Peter är ledig tisdag och onsdag, så vem vet det kanske blir nått gott till när man kollar på tvn ikväll.
Helgen som var gick väldigt fort, den bestod av, butiksarbete, svärföräldrar på middag, tomtetåg och julskyltning. Så det är väldigt skönt att helgen nu då fortsätter i vårt hem. Igår blev det en sväng till storstan, lite julklapps shopping och annat smått och gott. Imorgon tror jag det blir lite mer julklapps shopping här hemma i stan, det är ju trotts en del julklappar som ska inhandlas.
Kanske inte världens mest givande inlägg men väl ett inlägg ;) Kram!

4 kommentarer:

Annas inspiration sa...

Låter som en bra helg!
Ja det är lika bra att köra på med klapparna :)

Många kramar

Fröken M sa...

åh, en sån bilmatta kanske vore något för biltokige viggo !! Jag ringde faktisskt en vän tidigare idag och bokade in en ikea dejt på måndag kväll - UTAN barn. Tänk att man kan kalla det lyx att få vandra runt i ett varuhus med en vuxen vän ;)Kram

Lina sa...

Härligt med helg mitt i veckan :) Kram

Mormor Annika sa...

Roligt att handla julklappar :)
Börjar bli tid för det nu .....