torsdag, november 10, 2011

Jag borde...

göra nått av denna kväll. Men konstigt nog hamna jag i soffan i kväll igen. Dagen fortsatte med sol, vi åkte hem till mormor och där bjöds det på lunch. Tänk så uppskattat det är att inte behöva laga mat själv. Inte nog med det så bakade snälla mamma tekakor till oss, man kan säga att jag nästan längtar till frukosten imorgon, men bara nästan :)
Inte att för glömma heller är ju att gosingen Charlie blir 8 månader idag, kan inte fatta det. Han har blivit så stor helt plötsligt. tiden då man kunde sätta honom och han satt still har varit blott ett minne ett tag nu. Men nu är han inte bara mobil utan även snabb och ivrig. Man kan säga att han är en kille som är riktigt nyfiken på livet och omgivningen.
En dag
Åtta månader
BTW ingen som har en symaskin till mig???

5 kommentarer:

Fröken M sa...

Härliga bilder - vilken busblick !!
Matkassarna är faktiskt kanon ! Jag har varit skeptisk till vissa rätter, men blivit glatt överraskad.
Röd linssoppa var min skräck tills i tisdags, nu kan jag tänka mig att äta det igen ;)
Kram

Anna sa...

herrebubblans vad tiden gar fort!

puss & kram

Mormor Annika sa...

Han är så go ! Och han var väldigt lik Clara på bebisbilden :)

Jannie sa...

Men jisses...
Han är ju sååå fantastisk fin!
O frillan sen.Aj löv!
Massor med grattis 2 dgr försent på stora dagen till finaste Charlie!

hoppas ni har en underbar helg!
sTor kram

Elena sa...

Fina Fina Charlie<3