onsdag, november 16, 2011

Hej hopp

Hur har ni det??? Här har vi det soligt och skönt, Visst det kanske är lite kallt men solen gör att man känner sig lite piggare. Morgonpromenaden idag var riktigt kylig, men det var otroligt vackert med solen och all rimfrost. Det är en bra start på dagen det vill jag lova. Nu har vi varit inne en stund Charlie sover lite och Clara leker, tror nog att det börjar bli så att Clara inte kan sova längre på dagarna. Igår sov vi allihop en stund efter lunchen och på kvällen sen var det lite krångligt att få henne att somna. Till råga på allt var det ju så att hon inte ville sova på dagen, men jag var så trött efter allt bök med Charlie på nätterna så jag bad henne lägga sig och vila med mig.
Tänkte jag kunde lägga upp lite bilder från i söndags när vi var hos min bror och hans familj. Jag är så glad att våra barn får uppleva det jag gjorde när jag var liten. Både hos mina föräldrar och min bror finns det massor av djur och Clara tycker det är så roligt att få vara med och sköta alla. tror nog att Charlie kommer tycka det är lika roligt han med när han blir äldre.

Clara matar kusinens lilla kanin
Tänk så roligt det är att få åka skottkärra (obs matkärra inte bajskärra, hihi)
Charlie i morfart trygga famn, från den är det roligt att titta på alla djuren

4 kommentarer:

Mormor Annika sa...

De har verkligen roligt tillsammans !

Li sa...

skottkärreturen såg väldigt rolig ut=)
Jag gillar också när det är sol och sådär vacker kallt ute =)

Farmor sa...

Mysigt dom har det!
Charlie ser dock lite skeptisk ut.........
Ha det bra idag
Kram

Elena sa...

Fina barnen<3