torsdag, december 29, 2011

Usch ioch fy

Igår satt jag och frös och tyckte vädret var tråkigt, det är inget emot idag. Är det något väder som jag avskyr så är det blåst. Idag blåser det som bara den och på det så regnar det från alla håll och kanter. Vi håller oss inne och det känns helt rätt. För middagen har gått åt till lek för barnen och tvätt för mig, kanske inte värdens roligaste syssla för mig men det måste ju göras. I eftermiddag kommer Elena och barnen och sällskapar oss i tråkvädret, är man fler så brukar det ju i alla fall bli roligare. Nu har vi ju inte setts sen innan jul och då var det pepparkaksbak som gällde. Undra vad vi hittar på idag.

3 kommentarer:

jessica a sa...

Mysigt med lite besök, idag har det ju verkligen inte varit något gå-ut väder. Usch o fy säger jag me,
kram j.

Mormor Annika sa...

Va roligt att baka pepparkakor tillsammans :)

Elena sa...

Alltid lika kul att träffas!!!:)