onsdag, december 21, 2011

Det börjar bli bättre

Idag är jag äntligen uppe på benen igen, kanske inte helt frisk men bättre en de senaste dagarna. Så nu är det bara att få ordning på allt här hemma igen. Vem vet i kväll kanske vi äntligen kan pynta granen. Gjorde ett tappert försök att handla idag, men Charlie är fortfarande hängig och protesterade högt och ljudligt i affären. Så det blev det viktigaste och när peter kommer från jobbet så får jag nog åka och stor handla.
Dagens låt som alla andra en favorit, vi får ju inte glömma Carola. Säg vad ni vill om henne, men en otrolig röst det har hon. Tipsa gärna om din jul favorit.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skönt att du är bättre!
Jag gillar ju Carola rejält fast inte just den här låten. Det är nåt med den som inte går hem hos mig.

Kram från Mallan

Jossan sa...

Skönt att ni är piggare, de måste man ju vara till jul:)
Jag har gått och blivit sjuk istället, febern bara flög på mig idag.
Åh den låten är så fin!
God Jul!
kram