tisdag, december 20, 2011

Let it snow

Har ni snö??? Det har vi, det är helt sagolikt vackert ute. Nu är verkligen julkänsla på plats. Lite alvedon i kroppen och näsan full av nässpray, vem vet jag kanske till och med kommer orka slå in några julklappar i kväll :) Här får ni åter en av mina klassiska favoriter. Min man, ni vet han jag har valt att leva resten av mitt liv med, brukar säga att jag är född helt fel. Vi brukar skoja om att jag kanske egentligen är 85, men det är bara så jag önskar livet vore som en svartvit 40-tals film :)

6 kommentarer:

Li sa...

snö har den där magiska effekten! (ja,jag antar att alvedon har det också -lite! ;)

svärmor sa...

Jag brukar säga samma sak om min man........
Hoppas du mår bättre imorgon!!
Kram

Anonym sa...

Åh den gillar jag! Frankie-boy är inte dum han!!!

/Mallan

Anonym sa...

sv: Jag har redan glömt saker från ett halvår tillbaka så jag skulle definitivt inte minnas mycket om jag inte skrev ner det här! Dagbok har jag alltid varit kass på att skriva även om jag velat, men blogg passar mig väldigt bra!

Och samtidigt får vänner och familj som inte träffar Juno så ofta lite uppdatering så hon inte känns så långt bort! :)

Elena sa...

Imorgon vaknar du upp och är pigg, känner det på mig....<3 Puss

Mormor Annika sa...

Du såg ju lite piggare ut ikväll :)