tisdag, december 06, 2011

Ingen promenad idag

Tre dagar i veckan försöker jag komma iväg och gå en runda med ett gäng glada mammor. Men när jag tittade ut idag kändes det som att ge sig ut med en dubbelvagn skulle vara ett alldeles för tungt tränigspass. Istället stannade vi hemma och när Charlie sov sin förmiddags lur gick jag och Clara ut för att leka i snön. Vi kastade snöboll, skottade, åkte pulka. Precis när vi kände oss färdiga för att gå in hörde vi lillebror vakna, så det blev perfekt för oss alla. Får se om det blir lite julgodisbak nu när lillebror sover igen :)

4 kommentarer:

Mormor Annika sa...

Så roligt med snö :)
Låter gott , spara till mig så jag får smaka ikväll då .

Pappa sa...

Så fantastiskt söt :) Pappas sessa!

Elena sa...

Sötisen!!! Vi kommer gärna på ett litet smakprov;) puss

Lina sa...

Vilken fin bild på en fin tjej :) hoppas godiset blev bra!