fredag, december 30, 2011

Lite bättre

Får nog allt säga att det känns lite bättre nu än vad det gjorde idag på morgonen. Bil problemet kvarstår, men jag tror att det kommer att lösa sig snabbare än den 9:e januari och det ser definitivt ut som att det kommer bli billigare.
Lite besök har ju också piggat upp humöret. Har haft besök av två svägerskor idag. På förmiddagen var Peters syster här och hälsade på med en härlig kasse med pasta. Super tack en gång till. ( Nu kan vi ju om inte annat leva på pasta resten av månaden, när bilen kostar massa pengar ;) ) Eftermiddagen har vi haft besök av syster, katta och kusinerna Ella och Alma. Clara och Ella har busat på som bara den och Charlie är inte sen på att hänga på. Lilla Alma sötisen har legat och sovit i min famn. Det går så sjukt fort att glömma bort hur små de är. Charlie var som en jätte jämte henne.
Tacka alla NI som lättat upp min dag, det har verkligen hjälpt <3
Nu laddar vi om och inväntar morgondagens nyårsfirande :)

5 kommentarer:

farmor och farfar sa...

Godmorgon på er!
Gott slut och Gott Nytt!
Här snörvlas det en hel del, men plikten kallar ju så jobb blir det ändå.
Hoppas allt med bilen ordnar sig.
Krama dom små godingarna från oss

Fröken M sa...

Allt kommer löa sig och pasta är minsann inte det sämsta !!
Jag hoppas ni får en fantastisk nyårsafton och ett GOTT NYTT 2012 !!
kramar

Jannie sa...

Sicka goa bilder på ongarna!
Låter som en superhärlig fredag.
förutom bil-jäkeln då...
Det är samma här.Hatar att lägga pengar på bilen.Så jäkla dyrt.
Men dess värre är man ju så beroende utav dem...

Skönt att det ser ut att bli både billigare (5000 spänn är ju rena rånet...) o gjort tidigare.

O sen måste jag än en gång säga tack så fantastiskt mycket för dina underbara kommentarer!Du är verkligen helt enastående!Jag blir verkligen jätteglad av alla dina snälla ord.Tusen tusen tack!

O hoppas nu ni får en riktigt härlig kväll!
Gott nytt år fina fina du!
Massa kramar från mig

Mormor Annika sa...

Vad roligt de har tillsammans små kusinerna :)

Elena, Patrik, Moa och Isa sa...

Så söt hon är lilla Alma!! Clara, Charlie och Ella med förstås:) Grattis Kjell och Katta för erat lilla underverk. Många kramar från oss