lördag, december 17, 2011

Snälla!!!

Hej i lördagskvällen
Sitter här hemma omringad av papperstussar, halstabletter, tekoppar. Maken och jag sitter och snorar ikapp i varsin soffa, med varsin dator i knäet och är sådär sociala. Barnen sover dom är också snoriga den ena mer än den andra. Gjorde ju ett litet pikande inlägg igår som lyckade sådär. Så here i go again, SNÄLLA pigga upp mig med lite kommentarer. Ni var ju tre trogna som försökte muntra upp mig men jag tror och hoppas att ni kan bättre. Ni tittar ju typ in här tillsammans runt +200 gånger om dagen. Nått borde ni ju ha att säga mig. Förstår att ni alla har fullt upp med att fixa inför julen och själv skulle jag varit på bio ikväll men snoret har tagit över hand. Ja ja vad är väll en bal på slottet... Här bjuder jag i alla fall på barnens julkläder, de kommer matcha varandra i FIX kläder. Kram på er alla där ute!

11 kommentarer:

Farmor sa...

Superfina kläder!!
Krya på er nu!

Anonym sa...

Kollar ofta in på din blogg, men har nog aldrig kommenterat;( Tycker jättemycket om din blogg Å så söta barn ni har! Har 2 barn(17&19 och en liten ängel) Kram Mona

Bettan sa...

Tack Mona för att du piggar upp mig med dina ord :)

lizette sa...

du vet bettan att jag tycker om att kika in här på eran blogg ;) så kul att följa vad som händer hos just er.Vi skickar många krya på er kramar och hoppas att ni är friska till den 3:e annars känner du inte doften av ny bebis ;)

Fröken M sa...

men va fina dom kommer bli ! Jag har fortfarande inte bestämt vad V ska ha på jul,men hade tänkt ta en tur på stan under veckan - själv med en kompis ! Tänk vilken lyx att få kika, snacka skit och fika ifred mitt i veckan ;)
Krya på er nu !! kram

Elena sa...

Krya på er mina små gullegrisar:):) pussar

Lina sa...

Så stiliga dom kommer vara :) Krya på er! Kram

Anonym sa...

Hej hjartat, Vad fina de kommer bli i de kladerna. Jag haller pa att forbereda infor varan resa, pa tisdag bar det av.... Vi ses den 27:e eller hur. Tar du med barnen? Vi ses snart, krya pa dig och god jul. Kram, Jenny

Mormor Annika sa...

Så julfina de blir !

Anonym sa...

Krya på er hälsningar från pysslande Inga-Lill.

Li sa...

hjälp så söta de kommer bli, hoppas du bjuder på någon bild sen när kläderna bärs!
MEN det vet jag att du gör, du är så himla vass med kameran! =)