fredag, december 16, 2011

Något Glatt

Idag är vi snoriga som bara den, kanske inte barnen så mycket som vi föräldrar. Ingen feber och tur är väl det för då hade vi nog inte klarat dagen. Just nu är barnen hos sin farmor och farfar och vi sjuklingar kan få vila lite i soffan. Så idag blir det en pigg och glad jullåt.
Jag skulle bli jätteglad om ni passade på att ge mig lite feedback på vad ni tycker om bloggen. För tillfället ligger jag rätt bra till med inlägg, i alla fall när det gäller mig . Vad säger ni vad vill ni ha mer av? vad vill ni ha mindre av? Gillar ni den dagliga bilden? Den dagliga låten? Ja ni förstår. Så pigga gärna upp mig med lite trevliga kommentarer, så här i förkylnings tider :)
Ingen jul utan lite piggt och glatt från Mariah Carey.

3 kommentarer:

Li sa...

jag har skrivit det förr, men jag blir alltid glad av att komma in på din blogg, den är så full av kärlek och familjär -det är roligt!
förstår inte hur du orkar lägga upp alla bilder bara, sj bråkar jag järnet med min när jag ska ladda upp pbilder! =)
Julsånger är härligt! DÅ får man lite julkänsla, som annars är väldigt liten för det är INGEN snö någonstans här! =(
Krya på er!!!

farmor och farfar sa...

Vi får tacka för en trevlig förkväll, Charlie var ju inte på sitt bästa humör, tyvärr... saknade mamma och pappa, ont i lilla rumpan ....så söt när han kröp till dörren, lilla gubben.
Vi tyckte synd om honom, så vi ringde föräldrarna, hade gärna haft dom längre men vi hoppas vi får nytt förtroende.
Clara däremot var på sitt charmigaste humör, helt underbar. Det bara bubblar ur henne...
Kram på er

Fröken M sa...

Jag älskar julsånger och nu närmanrekn är grön känns det som om de behövs mer än någonsin för att man skakomma i "stämning".Här är favoriten "last christmas" med Wham !!
Kramar