onsdag, september 21, 2011

Händer och fötter

Hej hopp!
Nä nu får ni nog allt säga åt mig att göra inlägg lite oftare, det vill säga om det finns några läsare kvar efter att jag varit så dålig med uppdaterandet. Jag hoppas i alla fall att ni är kvar :)
Här händer rätt mycket så jag har faktiskt en del att blogga om, och idag får inlägget bli om dagens aktiviteter.

På förmiddagen var jag och barnen iväg och fikade hos bästa Elena och Isa, Moa var tyvärr i skolan. Men henne fick jag hämta i skolan senare på dagen, så jag fick ju i alla fall träffa min goa Moa. Det var inte bara jag och barnen som var där på fika utan också godingarna Cornelia och Collin. Det lektes och busades ända tills barnen var trötta och kinkiga.
Medans vi var iväg och gottade oss fixade Peter med Charlies rum, så nu är gardinstång uppe och sänglampa med. Men det ska jag blogga om en annandag. Nu till eftermiddagens syssla istället. Barnen har fått göra hand och fotavtryck på små canvastavlor. Vårt kök fylldes av skratt när vi gjorde detta. Jag låter bilderna visa vår lilla happening. Kan säga att kvällen avslutades med BAD :)

Busungen kladdade ner sig totalt
Claris är gammal i gemet inte så kladdig nu som
En fot och ett konstverk (Kladd handen)
Här kan man se en fot och typ en hand
Summa summarum SUPER KUL!

11 kommentarer:

Annas inspiration sa...

Tjusigt :)

Underbart goa ungar!
Kramis

Anonym sa...

Så fint! Och vad kul att trycka det direkt på en canvastavla! Smart. =)

Jag gillar oxå den där kollektionen, eller gillar Meandi överhuvudtaget! Det har varit väldigt värt pengarna oxå, Juno har kunnat ha sina kläder superlänge. Koftan hon hade på sig är strl 68, hon har egentligen 80 idag.. Så den har hängt med ett tag, först uppvikt i armarna då. De är smart designade!

Och vi mår bara bra tack! Hoppas ni med gör det!
kram

http://hannaskrypin.se sa...

Kul att ha! :-)

Jannie sa...

Klart jag är kvar!!
så lätt blir du inte av med mig...

Underbara bilder!De bara strålar utav lycka.
TACK snällaste du!Jag sliter som ett djur i spåret kan jag lova,men än så länge har jag inte vågat ställa mig på vågen igen.Rädd att bli besviken o tappa stinget...
Men ser det ut som jag tappat något så är ingen gladare än mig!
TACK!
Stor kram på er

Ps ska bli så kul att få se Charlies rum!

Therese sa...

kladdungar!eller vi får säga kladdmamma!

Fröken M sa...

Men gud va kul !! JAg kan tänka mig att det var super poppis :)
Kramar

Li sa...

Det är så fint med barnhänder och fötter, och stunden verkar ha varit minst lika fin!!!=)
härligt!=)

Mormor Annika sa...

Förstår att det blev bad efteråt :)

Lizette sa...

klart att vi finns kvar här ;) Visst är det helt underbart med färgkladd,gör vi på jobbet nu med...

Mia systeryster sa...

Det där kan jag tänka mig att de tyckte var urkul=D
Och vilket roligt minne att ha!!
Vad han växer snabbt=D
Kram

Elena sa...

Haha inte helt lätt det där!!! Men fint blev det!!:)