lördag, september 24, 2011

Farmor och farfar på besök och lite nytt till badrummet.

Idag har vi ett sånt där riktigt härligt höstväder, vinden har stillat sig och solen har kommit fram. Peter har en lång dag på jobbet, men vi hann med en lång, lugn och skön frukost innan han skulle iväg. Clara och jag bakade även en kladdkaka på morgonen som vi skulle bjuda farmor och farfar på. Farmor och farfar fick även gott fika i från Claras egna lilla kök. Så klart blev det lite mys inne på Charlies nya rum med.
Senaste köpet, nya handdukar till två av badrummen. "Peters butik" har nu börjat sälja Esprit Home, så ni som är lite sugna på nytt till badrummen och vet vart han jobbar kan ju göra ett besök där ;) Jag gillar dom och de passar hemma hos oss. Nu väntar jag på att han ska få hem en pläd som är special beställd till mig, längtar.

3 kommentarer:

Farmor sa...

Tack för en härlig förmiddag!
Dom är ju helt ljuvliga dom små godingarna....

Lizette sa...

ja handdukarna hoppas jag kommer med på ett litet hörn när man beställt badrum utav mannen din ;)
Hoppas ni har haft en mysig helg...
Kramar

Mormor Annika sa...

Mysigt krypin han fått Charlie :)
Roligt med lite nya färgglada handdukar !
Puss o Kram :)