tisdag, september 13, 2011

Ugglor


Fick hem min beställning från Me and I idag och blev supernöjd. Hade beställt body och byxor till Charlie och klänning/tunika till Clara. Mönstret på kläderna är ugglor. Ugglor verkar förövrigt vara grejen nu, känns lite som att de har ersatt döskallarna som satt på typ alla kläder för nått år sedan. Jag har inte varit så förtjust i döskallarna, tycker inte att det är lika passande på barn kläder som små söta ugglor. Så tummen upp för ugglorna.
Åh vad söt den är mamma, vad heter ugglan? Det var vad godingen sa när hon fick se klänningen :)
Stora killen
Söta lilla ugglan som tittar ut ur fickan på Charlies byxor

11 kommentarer:

Rantamor sa...

Håller helt med dig...
har aldrig gillat dom där döskallarna på barnens kläder.
Men dessa ugglor var ju supersöta....
precis som dina barn... =D

Ha du slutat plocka svamp ???
Eller har du fullt i frysen ???

Anonym sa...

Jättefina uggleplagg på sötaste ongarna!!!

Kram från Mallan

Jannie sa...

Superfina kläder på goingarna!
Kramis

Fröken M sa...

Super fina !! Jag är väldigt inne på ugglor just nu :)
Jadu, att få höra världens bästa mamma lär slå det mesta, men med tanke på ett ganska begränsat ordförråd hos vår lille man får jag nog vänta att tag och tills dess duger "bara" mamma bra :) Kram

Mormor Annika sa...

Så fina de är :)

Farmor sa...

Underbara kläder på underbara barn.....

Lizette sa...

håller me dig bettan,döskallar passar inte riktigt på barn,ugglorna var mycket bättre ;) Vet jag vad jag har att se fram emot,kanske kommer något nytt då,vet man aldrig..Kramar

Elin och Alva sa...

Hur fina som helst, och så fint att kunna syskonmatcha också! Jag får spana efter meandis ugglekläder sen på tradera istället, tror jag är för snål för att köpa dom till fullpris även om dom är jättefina :) kram

Elena sa...

Blev ju jätte fint!!!:) Puss

Anna sa...

Ah gu sa soooooota!!!!

Li sa...

jag böjer mig att hålla med dig, ugglorna slår döskallarna!
(men säg inget till min systerson som älskar pirater och döskallar! =)
vad svarade du att ugglan heter?=)