lördag, september 03, 2011

TJOHO!!!

Måste bara berätta att jag kommer i mina jeans jag hade på mig före Charlie kom in i magen. För vissa tar det typ en vecka för mig tog det typ fyra månader (står ju helst bakom kameran, men nu får ni bild bevis). Spelar ingen roll om det tog tid jag är glad i alla fall. Nu är det bara några kilo kavar tills jag är nere på start vikt, där efter är det dom där feel good kilona kvar. Snart ska vi iväg på kalas, vi ska fira barnens kusin Elsa. Perfekt tillfälle att ha på mig mina jeans och ett nytt linne/topp.
Obekväm tvåbarnsmamma leker med kameran när barnen sover, jaja nån ska väl skämma ut sig på nätet :)
Jag gör väldigt sällan dagens men här får ni en.
Linne/topp( ja ni ser ju jag vet inte ens vad jag ska kalla plaggen :P) från Esprit och Jeans från Only. Håll till godo det händer ju inte så ofta ;)


12 kommentarer:

Mormor Annika sa...

Så bra ! Fina kläder också :)

Svärmor sa...

Häftigt! Bra jobbat! Snygg morsa!

Anonym sa...

Rena rama modebloggerskan ju :D
Härligt, bra kämpat!!!

Ses snart, kram från Mallan

Maken sa...

Finast!

Anonym sa...

Supersnyggt! =)
Härlig känsla, det bästa att mäta med är ju faktiskt gamla kläder, vikten säger inte så mkt efter en graviditet tycker jag!

Anonym sa...

Vad härligt! Den där känslan är obeskrivlig ;) Bra jobbat Bettan!

Kram Jonna

Anna S sa...

Vad duktig du är som kämpar på mot ditt mål!
Det är bra att ha rimliga mål att kämpa mot.
Vad fint linnet var! Helt i min smak :).

KRAM

Anonym sa...

Snyggt! Bra jobbat så skönt att kunna ha sina gammla.

Maria och Sol

Anna sa...

Well done!!! Du ser kanonsnygg ut!!!!!!

Och BTW Happy Anniversary :)

puss puss

Elena sa...

Fin du är min underbara Vän!!<3

Li sa...

Mer bilder på dina framsteg, BRA där! =)
Och bilderna från kalaset var verkligen toppen, vilken härlig "barn på kalas" känsla de förmedla =)

Jannie sa...

Men hallå där snygging!O ryggdunk som tusan till dig!Va duktig du är!vill oxå komma i mina gamla jeans...4 månader är ju kanonbra!En månad är galet...ha ha ha
TACK för dina supergoa kommentarer1blir så himla glad!Massa kramar

Ps WHAT??trodde absolut att du sprang omkring med rompen bar.Inte bara barnen...hi hi hi