fredag, september 09, 2011

Hur kommer denna natten gå?

Under ett par veckor nu har Charlie sovit riktigt dåligt, vilket har let till att även jag och Peter har sovit dåligt. Vi har skyllt på mag ont, tänder, nya rutiner ja det mesta tror jag. Men efter så här lång tid utesluter vi allt vi har trott och tankarna går till störd sömn. Charlie sover super bra från kl 19 när han går och lägger sig fram till 22 23 nångång när vi går och lägger oss. Då börjar "bökandet" han vrider och vänder och vaknar väldigt lätt, det är knappt man vågar vända sig i sängen för att man är rädd att han ska vakna. Det verkar helt enkelt som att vi stör varandra. Så inatt sover Charlie i eget rum för första gången, jag tror på en böking natt till, där jag kommer få springa fram och tillbaka, men hoppet om en god natts sömn finns. Vi får se hur det går.
Tänk att du mitt lilla hjärta har växt och blivit så pass stor, att du nu ska sova i eget rum.
Mamma och pappa är ändå närmre än du tror ♥

5 kommentarer:

Mormor Annika sa...

Åhhh så liten han är sötnosen :)

Anna S sa...

Håller tummarna för att natten blev bättre!!
Jag tror också att man stör varandra när man delar rum (ändå sover Nicole i min säng mest hela nätterna ;)).
Ja tänk att lilla C har blivit så stpr redan. Läskigt vad fort det går!

KRAM

Farmor sa...

Nyfiken på hur det har gått.......

Anonym sa...

Hoppas det gick bra!!!

/Malena

Lina sa...

Håller tummarna för att ni fick sova lite inatt! Kram