fredag, september 02, 2011

Konstutställning

Idag har jag, barnen och deras mormor varit på konstutställning på Vandalorum. Där var två utställare och den vi ägnade mest tid åt var Dick Bruna och hans Miffy. Clara blev så förtjust i den vita lilla kaninen som hon emellanåt kallar för Kitty :)
Tyvärr glömde jag kameran hemma, men som tur va hade jag telefonen med mig.

Clara på första konstutställningen, hon begrundade vart enda alster
Mormor och Charlie gjorde det samma
En liten myshörna där man kunde se på Miffy film
Clara möter Miffy
Det fanns massor att titta på
Till sist en rit stund i entren, där Clara charmade informations tjejerna :)

3 kommentarer:

Lizette sa...

kanske skulle kika dit,ser ut att vara jättemysigt.En liten miffy kanin i mammas famn tror jag,söt hon är =)

Mormor Annika sa...

Väldigt fina utställningslokaler och Clara gillade att det ekade när hon hoade i de små husen :)

Elena sa...

Sötisar<3