onsdag, juli 14, 2010

Pyssel mitt i veckan

Idag har vi ett helt underbart väder igen. Åskan gjorde nytta igår, även om det är varmt så är det en behagligare värme idag. På förmiddagen var jag på jobbet och Clara var med mormor, de gick en lång promenad och lagom till att jag slutade var de hemma igen. Fick ett bra tips av en kollega om fot och handavtryck på canvas. Så innan Clarisen skulle sova så pysslade vi lite. Även om det bara var en hand och en fot som skulle målas så blev hela barnet målat. Jag rekommendera att man gör detta endast iklädd blöja :) När Gumman vaknar ska vi ut och plaska i poolen, det behövs dagar som dessa. Hoppas att ni har det bra där ni är. KRAM!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Hon är bäst lilla pluttan!

//Claras pappa

Moster Tessan sa...

så söt så!

farmor sa...

Man måste ju säga att hon ser väldigt nöjd ut!!
Kram

Lizette sa...

ja varsågod föt tipset ;) det blev ju riktigt bra oxå, ska väl synas att man målar ;) Kramar

Elena sa...

Goaste sötaste Clara. Hon är ju bara för härlig..:)
Tack för idag, är jätte nöjd med bilderna. pusspuss

mormor Annika sa...

Hon passar ju väldans bra i rött , särskilt clownnäsan :)

Anna sa...

underbar!!!!

Maria o Sol sa...

Roligt att läsa vad ni har för er!
Semester är underbart!
Vilken mysig tavla det får bli mitt semester pyssel.
Hoppas du snart får tillbaka blogglusten....utan att vädret blir sämre.

Anonym sa...

Vilken liten buse....kan tänka mig att det va ett uppskattat pyssel... hihi Fint blev det ju i alla fall. Ha det gott Kram Anna o Wille

Anonym sa...

söt