torsdag, juli 08, 2010

Fototävling, rösta på min bild?

Jag har hoppat på en foto tävling på nätet även om dessa inte alltid är speciellt rättvisa utan snarare bygger på hur stort kontakt nät man har och hur många röster man kan få. Men hur som, på Midsommarafton tog jag denna bilden på Clara i en liten "grotta" av buskar. Blev själv super nöjd med bilden, tycker du samma så rösta gärna och skicka mer än gärna den vidare till någon annan du känner som kanske skulle gilla den.

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=5662


Tack på förhand!

// Claras pappa, mannen som bestämmer sig att gå en lång promenad med Clara och Vovve och inser efter en stund när Clara blir lite kinkig att han har glömt napp och förstånd hemma.

3 kommentarer:

Anna Söderberg sa...

Ja jädrar, att gå iväg utan napp = dödsdömt! Bara att kuta hem och hämta eller smita in på närmsta affär och köpa ny!

Jag har röstat på er bild!
Kram

Anna sa...

Jattefin bild!!!! Sjalvklart har jag rostat!

kram kram

♥pysselstina♥ sa...

Så klart har jag röstat.
Så söt!
Kram Stina