torsdag, juli 15, 2010

High Chaparral

I den småländska skogen, inte alls långt från där vi bor ligger det en nöjespark med wilda western tema. När jag var liten fanns den och då besöktes den några gånger, nu är det nog över 20 årsedan jag var där. Men idag fick jag återuppliva gamla minnen, även om det hade blivit mycket större så fanns vissa gamla delar kvar. Jag, Clara, Elena och Moa åkte dit, vi åt lunch, barnen åkte karusell, vi tittade på wilda western show, en och annan häst och bisonoxe har vi tittat på. Helt klart en händelserik torsdag.
Även denna fotovägg fanns på min tid ;)

5 kommentarer:

Elena å Moa sa...

Ja, tack för en underbar dag.:)
Var verkligen en kul och händelserik dag. Massa pussar

Farmor sa...

Wow, vilken dag ni verkar ha haft!!
Jättefina bilder!!
Nu är det dags...... måndag börjar vi semestern!!!!
Vi ses snart
Kram

Lizette sa...

härligt att ni kom iväg ;) ja jag tittade lite på chaparals hemsida och såg att "oj där var den del som hade förändrats" sen man var där sist kan jag säga...säkert 15-20 år sen jag var där... Tror det får bli ett litet besök dit med i sommar ;)
Kramar

Anonym sa...

Vilken härlig dag ni måste ha haft....ni får ha en fortsatt härlig sommar...Kram Anna o Wille

Anna Söderberg sa...

Jasså, bor ni i närheten av HC!
Vi har funderat på att åka dit :).
Vad söt Clara är i sina toffsar :)

KRAM