tisdag, juli 13, 2010

Nu är det nog dags

Lusten att blogga är minimal just nu, man vill bara vara ute och njuta med familj och vänner. Visst det har kanske varit lite väl varmt de sista dagarna men idag kom en härlig åskskur som rensade luften lite. Helgen som varit blev det mycket bad och grill, i fredags hade clara och hennes pappa en egen dag de byggde koja och busade en massa, på kvällen blev det grill med familjen Svensson/Björn. Jag och Clara var på hundutställning i Lördags med mormor och en av hennes vovvar. Clara var helt fascinerad av alla hundar sov var runt omkring henne. Helt otroligt va nöjd hon var av att bara sitta i vagnen och titta på allt. Jag kan inte lova att jag kommer vara en flitig bloggare fram över, man kan väll säga att det beror lite på vädret ;) Hoppas att ni tittar in emellan åt även om inte bloggandet är så tätt just nu. Men jag kommer igång snart igen ska ni se. Kram på er så länge :)

6 kommentarer:

Rantamor sa...

Förstår att det inte finns tid att blogga så mycket när man är småbarnsförälder, tiden går åt till så mycket annat.
Känner igen det på min dotter som har Lilla C...inte hinner hon vara inne på nå bloggande...

Hoppas att ni får en mysig sommar med llla Clara.

mormor Annika sa...

Skojar du ? inte fick vi nåt regn heller , här är fortfarande väldigt varmt ...svårt att jobba .
Det är ju som jag sagt hela tiden , Clara blir en alldeles utmärkt handler framöver och vi vet ju vad hon ska ha för kläder på sig , eller hur Peter !

Lizette sa...

nö man ska ju absolut inte sitta inne på dagarna och blogga när man kan vara ute i solen och har det skönt ;) Känner det lite själv oxå , det är inte så på prio ett listan nu kan jag känns med bloggen =(
Kramar

Elena, Moa å Patrik sa...

Syns i morgon. pussar

farmor sa...

Lite väl varmt är det nog........
Nu ser vi verkligen fram emot semester, långa lata dagar!!
Skönt att ni mår bra i värmen!
Kram

Anonym sa...

Nej nån blogginspiration har man inte..
Ser att ni också har haft det mysigt i värmen... Hör gärna av er om ni åker till Näsudden och badar nån dag. Kunde va kul och träffas lite... Ha det så gott Kram Anna o Wille