onsdag, juli 21, 2010

Mammas lilla fröken...

Igår var lillhönan med mig på jobbet, vi hade ett litet barn antal och det kändes okej för mig och mina kollegor att hon var med. Man kan säga att hon var en riktig liten fröken, hon var så gullig när hon följde med ut i köket för att hämta matvagnen och malligt puttade den framför sig i korridoren. När vi skulle åka hem han jag inte köra ut från parkeringen förens Clarisen hade somnat, det tar på krafterna att jobba på mammas jobb.
Idag har vi haft en lugn hemma dag i den otroliga värmen, klibbigt och kvavt. Nu framåt kvällen börjar det kännas lite svalar. Clarisen har tillbringat dagen i blöja och hörselskydd, det är nya grejen. Har inte hon på sig dem så ska dom bara finnas i närheten. Nu säger jag godnatt!
Nu blev det visst lite uppdatering innan det är dags för sängen, skulle gått och lagt mig men fastnade lite vid photoshop. Tiden går alltid så fort när jag hamnar där, är så roligt att sitta och testa lite. Har andra bilder jag borde jobba med (snart Elena, jag lovar), men ikväll blev det annat.

6 kommentarer:

Anna sa...

Jattefina bildern vannen!! Du ar sa duktig!

manga kramar

jasmine sa...

Gud så fina bilder!

farmor sa...

Jadå, jag kan se henne när hon hjälper till på dagis......
lilla sötnos!!
Som vanligt kanonbilder!!
Kram

Elena sa...

Åh den bilden var riktigt fin. Den måste ni ju bara framkalla och sätta upp på väggen. Pussis

Anna Söderberg sa...

Ååå vilken söt fotbild!
Vad kul att kunna ha med Clara på jobbet!

Kramar

Jessica A sa...

Gulligt!

Judit bara vägrar att ha sina kidz-lurar på sig...