måndag, juli 05, 2010

Ljuvliga sommar

Visst är det väll underbart med sommar....
Helgen som varit har varit helt underbar, vi har badat massor, både i sjöar och hav. Förra året blev det inte så mycket badande för min del så jag ska ta igen det i år. Någon direkt blogg lust har inte funnits, det har nog mycket med vädret att göra.
Idag har jag jobbat ett litet pass, har våndats inför detta i stort sätt sedan Clara föddes. känner att jag vill spendera var ända sekund med Clarisen. Även om längtan var stor så gick det faktiskt bra, tar nog några dagar innan jag kommer in i det. Peter och Clara hade en mysig dag här hemma, dock kom de inte iväg någonstans då jag tog både bilen och vagnen till jobbet :P Måste komma ihåg att ta ur vagnen ur bilen imorgon.
I eftermiddag har jag och Clarisen varit hos mormor och morfar, jag skulle träna lite med Lisen inför lördagens utställning och jag fick stor hjälp av en duktig liten hundförare.
Hoppas ni har det lika härligt som vi i denna ljuva sommar vi har. Kram!
Clara och Lisen

5 kommentarer:

mormor Annika sa...

Mormors proffshandler !

Farmor och farfar sa...

Det ska böjas i tid.......
Lilla godingen
Kramar till er, och visst är sommaren underbar

Lizette sa...

härligt..tror du jag kan ringa för lite hjälp när det är dags här..v28 när vi kommer hem är det dags för en liten hårig på fyra ben ;) Ja snart är det jobb som ska göras..känns ganska skönt faktiskt..Kramar

Anna sa...

Vilken underbar hjalp du fick med Lisen!!!!

Tack for krya pa dig kramarna du lamnade, tyvarr har det nu gatt over till jobbig hosta, luftrorskatarr tror jag ar vad att vanta :(

kram kram

Anonym sa...

Vilken liten goding till tjej hon är Clara....blir nog en riktig djurtjej tror jag. Ni får ha en riktigt härlig sommar. Kram Anna o Wille