måndag, augusti 22, 2011

TACK!!!

Blir sådär riktigt rörd av att ni är så duktiga på att kommentera, det ger verkligen mersmak ska ni veta. Jag hade blivit jätteglad om ni skulle kunna tänka er att komma med lite tips om vad jag ska blogga om, vad vill ni läsa om, har ni några frågor ni vill ställa till mig om mitt liv och vardag. Nu hoppas jag verkligen på att det plingar till massor i mailboxen med massor av kommentarer från er :)

Idag har jag och barnen varit på shopping runda med mormor, fina saker hade jag så klart med mig hem. Men mest såklart till barnen. Efter middagen ägnar vi nog till lite plockande och städande här hemma. Konstigt nog så tar den sysslan aldrig slut ;)



5 kommentarer:

Li sa...

varför är det så att städandet aldrig tar slut?
Sammanfattar lite kommentarer till andra inlägg här:
Vilka fina ungar ni har, och jag tycker verkligen du ska skryta och fortsätta berätta om små glimtarna i era liv, tycker det är fint att läsa =)
Och fint av dig/er att dela med er av =)

Mormor Annika sa...

Tack för idag !
Fint foto på gossingen :)

Elena sa...

Patrik vill att du följer Arsenal ingående och liverapporterar när dom spelar sina matcher, håller koll på ev. övergångar och kanske slår en signal ner till Emirates innan matcher och träningar för att kolla av läget.

Bettan sa...

Haha Patrik tyvärr tror jag att jag kommer göra dig besviken med mina arsenal inlägg, men jag ska göra mitt bästa :)

Anonym sa...

Jag gillar att läsa om vardagen som den ser ut..! Gärna lite hus-och trädgårdssysslor/tips. Och så foton förstås! =)