fredag, augusti 26, 2011

I väntan ...

På att få lägga huvudet på kudden gör jag en liten blogg. För snart en timme sen började Charlie sin lilla skrik stund. För mig innebär det snabbt fixxa iordning på nedervåningen, släcka alla lampor, plocka bort snacka( så att inte vovven äter upp allt), slänga i mig ett glas vatten och där efter springa upp för trappen så att han inte hinner väcka sin storasyster som ligger och sover gott. I detta skede är det bara mat som gäller för att bli tyst. I alla fall i vanliga fall. Idag och igår har inte det varit tillräckligt, det ska buffas och gungas efter maten. Det tar en stund, innan han somnar så pass djupt så det går att lägga tillbaka honom. Så nu sitter jag här och väntar på att han ska göra detta så jag kan få lägga mig. Måtte det vara tänderna, och att de kommer snart så att vi kan åter gå till att vakna kl 03 och somna på typ två röda :) Godnatt godingar!
Du är så söt när du sover min lilla prins, kan inte titta mig mätt på dig <3