onsdag, augusti 17, 2011

Baddebut

Nu är vi hemma igen och i full gång med att laga middag, man blir ju hungrig av att bada. Dagens baddebut blev en lycka. Att Clara gillar att bada har vi vetat länge, länge. Men frågan är ... kan man få två bad galna barn. Svaret är ... JA. Charlie var inte still en sekund, likt sin syster gick bena i ett på honom. Moster Tessan som är badmästare på stadens simhall var med och hade första "lektionen" med Charlie, jag tror nog att han blev lärarens lilla fjäsk bebis ;) Nu ligger Charlie däckad i sängen och vi andra väntar på att maten ska bli klar.
Bus med mamma och pappa
Badhunken
Bad och gos med moster
Badbruden

11 kommentarer:

Farmor sa...

Vilken härlig dag ni har haft!!!

Lina sa...

Men vad stor han har blivit sötnosen!

t sa...

Mina goaste ungar kom och hälsa på moster mera!

Mormor Annika sa...

Tänk vad vatten kan vara roligt :)

Fröken M sa...

Hihi... Det ser ut som om ni hade en TOPPEN dag ! Här byggs badhuset om till äventyrsbad och jag längtar till nästa vinter då det ska bli klart :)

Anna sa...

MYSPYS!!!! Det ar harligt med bad! kram kram

Anonym sa...

Så roligt man kan ha! Och vad fin Charlie är i nya frisyren! :)

Anonym sa...

Så härligt det ser ut....va länge sedan jag va inne och kikade på din blogg. Ni har ju hittat på massor med kul grejjer...

Ska försöka få lite inspiration och skriva lite i min egen blogg.....men inte ikväll för snart ska jag åka och rida. Det ska bli sååå kul!!

Kram kram Anna & Wille

Li sa...

Det verkar ha varit en riktigt magisk dag för dig o din familj -Lovely!!!=)

Jannie sa...

Fina fina ni!!

Elena sa...

Underbara bilder:) Puss