söndag, augusti 21, 2011

Stora killen

Måste bara säga att det förvånar mig hur fort det går för vår lille Charlie. Det är bara någon vecka sen jag skrev att han hade börjat sitta i den härliga fällknivs positionen, nu sitter han som han ska. Det vinglar så klar till ibland, stadigare och stadigare blir han för var dag. Sitter han inte ligger han i stället på mage och tränar på att krypa. Finns inte mycket som är så sött som ett barn som försöker krypa, han kämpar skjuter upp knäna under magen, trycker ifrån och kommer typ en centimeter längre fram och konstigt nog fem bakåt. Härliga goa onge, jag är så glad att jag får vara med om detta igen.
Idag klädd i rött och rosa, man måste väl inte vara tjej för att klä i de färgerna ;)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Menåh så söt! Och han är så lik någon men jag kan inte klura ut vem... Jag ska fortsätta kolla och tänka och så återkommer jag när jag kommit på det!

Kram från Malena

Farmor sa...

Så fantastiskt söt, underbar i rött och rosa!

Elena sa...

Fina Killen<3

Mormor Annika sa...

Tänk vad han växer !
Passar helt klart i allt :)

Fröken M sa...

Så söt !! Klart man inte måste vara tjej för att få ha färgglada och fina kläder på sig ! HURRA säger jag snarare - han är super fin !1 Ha en mysig dag :) kramar

Pappa sa...

Världens finaste prins!

Anna S sa...

Så himla söt och så lik sin syster!
Vi har haft likadan body till Nicole :).

Vad snabbt det går med de små. Man kan nästan inte begripa det ibland.

Ha en bra dag fina du!
KRAM

Mia systeryster sa...

Vad stor han har blivit=D
Är så glad att du kom in o kommenterade hos mig igen. Jag har varit urusel på att blogga väldigt länge nu, och trodde jag tappat bort dig. Jag lägger in dig i min favvislista i morgon bitti så jag kommer ihåg dig igen!
Kram vännen!

Jossan sa...

Åh vilken fin kille, han passar kanonbra i färgerna!