onsdag, augusti 31, 2011

Det blev en del :)

Det blev lite till plockat under eftermiddagen och nu är allt äntligen rensat och förvällt, blev en god kvälls macka med. Jag har ju skrivit om ur kantarell galen jag är innan och det håller ju så klart i sig. Man kan verkligen säga att det är som att gå på skatt jakt. Det riktigt spritter i kroppen när man ser de här goa gula svamparna. Men det är inte bara svamp plockandet som är trevligt, det är också väldigt trevligt att få komma ut i skogen lite, att få vara själv en liten stund och att få lite extra motion. Hoppas ni har haft en bra dag och fått göra det ni tycket om att göra, vad det nu än kan vara. God natt och sov så gott :)

4 kommentarer:

Svärmor sa...

Vilken skatt!!

Anonym sa...

Oh! Jag blir lite avundsjuk när jag ser så mycket kantareller! :) Vill med ha, men har ingen aning om vart jag ska leta.. Hur länge kan man hitta kantareller?

Anonym sa...

Tack syrran!

Elena sa...

När ska jag komma???? Du behöver ju hjälp att äta upp allt det där!!!:) Puss