måndag, augusti 29, 2011

I paketet ...

... fanns det ett plommon träd.

Hej på er alla glada!
Idag har det varit en toppen dag, ingen toppen natt, men en toppen dag. Började dagen med över en timmas promenad tillsammans med syster. Efter det en fika med fina Lizette och hennes lilla mage :) Tänk att barnen ska få en ny liten kompis till jul. Det kommer bli så roligt.
Under eftermiddagen nu har vi varit ute i trädgården och fixat lite. Planterat Peters presenter och fixat lite med det där jordgubbslandet vi har tänkt att göra. Inget höjdar väder med vad gör det, man kan väl vara ute ändå :) Vad har DU hittat på idag?
Hela familjen i trädgården

11 kommentarer:

Li sa...

haha,jag som gissade på en lampa ;)
Härlig trädgårdsdag verkar det ha varit! =)
hoppas ni får en toppennatt inatt som avslut på toppendagen då =)

Therese sa...

hoppsan bu va det höst ser jag vilken fin mössa han lille knubbisen.

Rantamor sa...

Kul med ett plommonträd...
lycka till me det.
Så duktig hon är Clara att hjälpa till.
skönt med en ute dag.
LillaC och jag har lufsat i skogen och plockat lingon.

Mormor Annika sa...

Vad fint det blir :)
Och mössorna passar ju bra ,tänk att det är " möss " väder redan !

Anna sa...

Jattefina kort!!!! Sjalv borjar vi ga mot sommar. JIPPIE :)
Skot om er mina goingar puss puss

Lizette sa...

det vart inget jordgubbsland,inte idag iaf ;) Men en liten ute stund mellan skurarna,härligt. Tack för fikat och härlig pratstund,magnus tackar för tårtan. Kramar

Elena sa...

Fint det blir!! Barnens mössor gillar jag skarpt, vill ha en i Isas storlek, var köper du dem???PussPuss

Mormor Annika sa...

Elena jag kan fixa en på torsdag för då träffar jag Berit som gör dem , måste bara veta vad du vill ha då senast i morgon .

Anonym sa...

Kunde faktiskt inte räkna ut att det var ett plommonträd, mina gissningar var långt ifrån!
Härliga bilder som vanligt ;)

Kram Jonna

Elena sa...

Tack Annika, vad glad jag blir!!:) Jag vill ha den som Clara har, både färg och modell..(röd/rosa randig) Storlek 1-2!! Tack igen, hör av dig hur jag gör med betalningen. Kramar

Mia systeryster sa...

Grattis till din man i efterskott!
Vilka otroligt fina bilder på alla er:D
Kram